تصاویری جدید از سامسونگ Z
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 178
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 196
بازدید ماه : 526
بازدید کل : 161255
تعداد مطالب : 470
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




سامسونگ نیز یکی از این شرکت‌هاست که به رنگ طلایی علاقه بسیاری دارد و اخیرا عکس‌هایی که از نخستین گوشی تایزنی یعنی سامسونگ Z نیز لو رفته، رنگ طلایی آن را به وضوح نشان می‌دهد.

این گوشی قرار بود در مراسم توسعه‌دهندگان تایزن در روسیه رونمایی شود، اما به دلایل نامعلومی از سوی سامسونگ لغو شد. جالب اینجاست که این گوشی حتی به روسیه نیز انتقال داده شده بود و عکس‌های لو رفته نیز در حاشیه همین مراسم گرفته شده است.

با این حساب هنوز مشخص نیست که حتی این گوشی و رنگ طلایی آن چه زمانی رونمایی و فروش آن آغاز خواهد شد. دلیل اصلی این تأخیرهای پی‌درپی در معرفی سامسونگ Z را گوگل و عدم رضایت این شرکت از برنامه‌های گسترده سامسونگ برای تایزن تحلیل کرده‌اند.


اسمارت‌فون سامسونگ Z دارای یک صفحه‌نمایش 4.8 اینچی با رزولوشن 720p، پردازنده چهار هسته ای 2.3 گیگاهرتزی، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و دوربینی 8 مگاپیکسلی است. همان‌طور که از اطلاعات این گوشی مشخص است، با مدلی در هیبت یک پرچم‌دار روبرو نیستیم و سامسونگ آن را به قصد آشنایی مردم با سیستم‌عامل جدیدش به بازار خواهد فرستاد. 

اگر شرایط فروش نخست مساعد باشد، آن زمان است که سامسونگ برای عرضه مدل‌های به روز تر شک به دل راه نخواهد داد! تصاویر دیگری را از این گوشی در زیر مشاهده می‌کنید.







 




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: سامسونگ , Z , گوشی جدید سامسونگ , سامسونگz ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : دو شنبه 30 تير 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com